La pluja que dimecres, 28 va començar a caure a Sant Pere, no va ser motiu de suspensió ni de canvi de lloc de la celebració de la revetlla. Els santperencs i santperenques van començar a arribar a la plaça, sota la pluja amb paraigües i van anar ocupant les taules a l'espera que la pluja s'aturés.
A 2/4 de 10 el temps va canviar i es van poder guardar els paraigües i gaudir dels diferents tastets que els restauradors locals van preparar així com el tastet d'arròs. Tot això acompanyat de la música i festa del grup Duet Ambient.
Dijous, 29, dia de Sant Pere a les 11, la coral de jubilades va cantar a l'Ofici. Després el ja tradicional vermut popular i sardanes amb la Ciutat de Girona.
A la tarda, a la Llar de Jubilats es va fer el cinefòrum i el temps va tornar a respectar la festa i es va poder fer l'espectacle de màgia amb amb el Mag Pota, un espectacle que va omplir les grades d'El Mas i que no va deixar indiferent a ningú.
El que no es va poder dur a terme va ser l'engegada de les fonts degut a una avaria que està pendent de reparació.
FESTA MAJOR SANT PERE