L'Institut Escola Josep M Xandri, la Llar de Jubilats SPT i els Hordes SPT han celebrat aquesta setmana el Carnaval amb diferents activitats i propostes.
D'una banda des de la Llar de Jubilats, aprofitant la seva setmana cultural, van fer la caminada habitual dels divendres al matí i els partcipants van portar un element decoratiu per donar aquest ambient carnavalesc.
Des de l'Institut Escola Josep M Xandri van seguir durant tota la setmana les consignes marcades per la reina Carnestoltes de Torelló i van acabar el divendres amb la rua de Carnaval que va sortir de davant la Residència i fins a la plaça Catalunya on cada comunitat va fer el seu ball/dansa davant de familiars i amics.
Un altre col·lectiu que ha gaudit del carnaval han estat els Hordes SPT que amb un relleu generacional respecte els anys anteriors han estat treballant durant 3 mesos per preparar una carrossa que va participar en el Carnaval de Terra Endins de Torelló a la categoria B on van quedar en desena posició. Els Hordes SPT van fer una carrossa ambientada amb el món dels barrufets i van comptar amb 85 participants de totes les edats.
CARNAVAL 2023