La Festa Major 2022 ha tingut una molt bona puntuació segons el que han contestat les 254 persones que han contestat l'enquesta.
La majoria dels actes s'han valorat entre 4 i 5 i només algun ha tingut una puntuació màxima de 3.
En l'enquesta es podien fer també aportacions i comentaris i els més coïncidents han estat el canvi d'emplaçament del Xiringuito, el canvi en les valoracions i puntuació de la batalla de barris, la possibilitat de canviar el concurs de balcons per carrers, mantenir les atraccions però que n'hi hagi més, reduir la pólvora i també agraïments a la Comissió de Festes i a l'Ajuntament per tota la festa. També els canvis que hi va haver en la programació, alguns per culpa del temps i d'altres ja previstos que es van resoldre amb el Fe d'errades, van confondre una mica.
En general però, la valoració ha estat molt bona i des de la regidoria de Festes i de la Comissió es valora també molt positivament el resultat final.
Pel que fa a la batalla de barris, aclarir que no hi ha hagut puntuacions de 0 sinó que hi havia alguns dels actes com l'engalanament de barris, el concurs de petanca, la Quina o la Gimcana pagesa que només es donava una puntuació i per tant el barri que guanyava l'obtenia mentre que el que perdia no obtenia cap puntuació. Només en el cas dels balcons i la cursa d'esprints hi havia més d'una puntuació. Les puntuacions dels barris i balcons, que van anar a càrrec dels abanderats i en última instància de l'abanderada principal, no van ser fàcils i es va creure que calia valorar la participació d'aquelles que havien fet els balcons de manera unificada a tot el carrer. Aquesta decisió ha fet pensar també que de cara a l'any vinent es podria eliminar la part de balcons i centrar-la en carrers. Aquesta però és una proposta que s'ha d'acabar de concretar.
El resultat final en el concurs de balcons es va quedar entre el primer lloc de la balconada del carrer Ges Fornès, el balcó de la família Aiats-Vaqué i el de la família Kampagnaro-Gallego en segona i tercera posició i el carrer Anselm Clavé i el de la famíia Roquet-Linares en quarta i cinquena posició que ja no puntuava.
Pel que fa al concurs fotogràfic, des de la Comissió de Festes i el consistori es va fer la primera tria d'entre les més de 60 fotografies rebudes i posteriorment van passar a votació popular per l'instagram de l'Ajuntament de Sant Pere on la més votada va ser la de la Laura Chirveches.
ALBUM FOTOGRAFIES FM2022