Avui dimarts, 29 de setembre, representants de l'Ajuntament han procedit junt amb la direcció, equip de mestres i alumnes de 1r d'ESO a la inauguració oficial d'aquest nou curs i aquest nou projecte al municipi, un projecte lluitat durant molts anys i que al final ha estat possible.
La inauguació ha estat en petit grup ja que la situció actual de La Covid no ha permès de fer-la de manera més àmplia i participativa. Així i tot els primers alumnes de la nova ESO a Sant Pere s'han mostrat satisfets i molt contents de l'acció i han exepressat també la seva satisfacció d'aquest inici de curs i d'etapa.
Des de l'Ajuntament s'ha obsequiat a tots els alumnes amb un clauer-cinta per tal que hi puguin portar la clau de la seva taquilla, ja que ara en disposen per guardar les seves pertinènces.
INSTITUT ESCOLA JOSEP MARIA XANDRI