Comencen les inscripcions per a les activitats d'estiu a Sant Pere de Torelló. Un any més, des de l'Ajuntament s'està treballant per oferir diferents propostes com són el Casal Jove o la Brigada Jove.
A banda, i seguint amb el projecte iniciat fa més de 15 anys, es proposaran propostes diverses pels vespres de juliol dins el programa Re-fes-te l'estiu, que enguany preveu a banda de tallers diversos, poder oferir activitats noves com torneig popular i familiar de pàdel i volei, activitat de hip-hop/danses urbanes, country, salsa, nit de jocs en família.... i d'altres propostes pendents de concretar.
Pel que fa al Casal Jove i la Brigada Jove, és imprescindible que les persones interessades facin el procés d'inscripció a través de l'enllaç adjunt o a través del web:
sptequipaments.cat a la secció: inscripcions activitats.
INSCRICPIÓ ACTIVITAT CASAL JOVE (de 1r a 4t ESO)
INSCRIPCIÓ ACTIVITAT BRIGADA JOVE (1r i 2n batxillerat)